środa, 5 marca 2014

Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Bardzo dziękuję za nominację Mamuśce Mylci z bloga 
http://mama-ma-bloga.blogspot.com/.

Oto pytania skierowane do mnie:

1. Trampki czy szpilki?
2. Twoja ulubiona piosenka to ...?
3. Biżuteria złota czy srebrna?
4. FastFood czy zdrowa żywność?
5. Prowadzisz bloga, ponieważ...
6. Gdybyś mogła cofnąć czas, to czy zmieniłabyś coś w swoim życiu?
7. Najbardziej na świecie kochasz ... ?
8. Do pełni szczęścia brakuje Ci ...?
9. Co/Kto Ci daje siłę do pokonywania życiowych trudności ?
10. Twoja największa wada, to ...?
11. Twój największy atut, to ...?

I moje odpowiedzi:
1. Na szpilki to ja kocham jedynie patrzeć, bo jak dla mnie są najbardziej niewygodnymi butami na świecie. Wybieram trampki.
2. "Zavinagi" Boris Soltariyski
3. Srebrna
4. Tylko zdrowa żywność.
5.Prowadzę bloga, ponieważ podoba mi się taki kontakt ze światem, z Polską, z przyjaciółmi.
6. Tak. Nie obżerałabym się czekoladą. Wtedy bym sobie oszczędziła takich "ciężkich" efektów, jakie mi to przyniosło. Niczego więcej bym nie zmieniła.
7. Hristo i Kalinę i Mamę.
8. Polski.
9. Wszyscy dają po trochu, ale najwięcej siły trzeba szukać samemu w sobie.
10. Łakomstwo.
11. A maaaam atut jeden cudowny - wyśmienicie przebieram rękami.

Pytania ode mnie:
1. Lubisz podążać za modą?
2. Owoce zimowe, czy letnie?
3. Jakie jest wymarzone miejsce na świecie,w którym chciałabyś się znaleźć?
4. Paznokcie długie, czy krótkie?
5. Czy uważasz się za szczęściarę? Dlaczego?
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
7. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?

2 komentarze:

  1. I mi czesto teskno za Polska, czesciej za rodzina w Polsce. A to, ze wysmienicie przerabiasz rekoma to zauwazylam i szacun. Naprawde sliczne sa Twoje prace. Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łakomstwo to też moja wada :) i gdybym mogła cofnąć czas, to na pewno mniej słodyczy bym jadła, a więcej sportu uprawiała :) Co do szpilek, również lubię je oglądać, ale kupić-nie za bardzo- wolę obuwie sportowe... moja koleżanka natomiast kocha szpilki i mimo, że ma po nich pęcherze, odciski ... to je i tak nosi - do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest dla mnie bardzo cenny.
Bardzo serdecznie za niego dziękuję.